Zaloguj się żeby sprawdzić ceny

Zaloguj się żeby sprawdzić ceny

Reklamacje

eśli zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji.

Uprawiane przez nas piwonie budują silne i zdrowe korzenie. Każda z odmian wytwarza odmienne sadzonki korzeniowe, jedne są większe, inne bywają małe. W opisie każdej z oferowanych odmian jest podana informacja o ilości oczek. Czasami można zauważyć różnice w kolorze korzeni poszczególnych odmian, a nawet w wydzielanym zapachu. Zgodnie z przyjętymi normami dotyczącymi zasad reklamacji, jesteśmy zobligowani do ich przedstawienia. 

Reklamacja w sklepie Peony Poland jest możliwa gdy zaistnieje:

  1. Uszkodzona paczka. Przed odebraniem przesyłki od kuriera koniecznie  upewnij się, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeśli opakowanie przesyłki jest wyraźnie uszkodzone, istnieje wysokie prawdopodobieństwo uszkodzenia jej zawartości. Najlepiej odmówić przyjęcia takiej paczki. Po pokwitowaniu odbioru paczki, masz prawo otworzyć ją w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Jeśli zakup zostanie uszkodzony podczas transportu, skontaktuj się z nami jak najszybciej abyśmy mogli pomóc rozwiązać problem. W takiej sytuacji podpowiemy jak odesłać przesyłkę lub zaproponujemy inne rozwiązanie. 

  2. Anulowanie zamówienia. Anulowanie jest możliwe do momentu wysłania przesyłki, aby otrzymać zwrot pieniędzy (kwota zadatku – 30 % wartości zamówienia nie podlega zwrotowi). Aby anulować zamówienie roślin, wyślij wiadomość e-mail na adres: kontakt@peonypoland.pl  lub zadzwoń do nas pod numer +48 694 349 765. Pamiętaj, aby podać numer zamówienia i dane osoby zamawiającej. 

  3. Sadzonka z oznakami zgnilizny lub porażona chorobą grzybową – prosimy o niezwłoczny kontakt i przesłanie zdjęć rośliny, która wzbudziła niepokój. Pamiętaj, po upływie 3 dni od daty otrzymania sadzonki, reklamacja nie będzie uwzględniona.

  4. Sadzonka niezgodna z opisem – prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny. Jeśli nastąpiła pomyłka, prosimy o odesłanie nieuszkodzonej rośliny, abyśmy mogli zwrócić należność lub dokonać wymiany. Pamiętaj, nie zwlekaj z reklamacją. Każdy dzień zwłoki powoduje niepotrzebne wysuszanie i osłabianie rośliny. 

  5. Piwonia nie spełnia oczekiwań w czasie pierwszego kwitnienia – pamiętaj, że piwonie pokazują się w pełnej krasie dopiero w trzecim roku od posadzenia. W pierwszych dwóch sezonach wypuszczają zazwyczaj mniejsze i zniekształcone kwiaty, odbiegające od rośliny macierzystej. To normalne zjawisko dla większości odmian. Piwonie muszą nabrać siły od momentu posadzenia, aby wydać silne łodygi, które utrzymają okazałe kwiaty. W tym przypadku reklamacja nie jest uwzględniana. 

  6. Proces zwrotu należności liczy się od dnia, kiedy Twoja przesyłka zwrotna dotrze do naszego sklepu. W ciągu 14 dni otrzymasz wpłacone pieniądze. Prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy oraz podanie nr konta, do zwrotu należności. 

Prosimy o przemyślane zakupy. Masz prawo odstąpić od opłacenia zamówienia w ciągu 14 dni od momentu złożenia zamówienia, jednak wpłacony zadatek w wysokości 30 % nie podlega zwrotowi. Taki zapis prawny chroni nas przed nieodpowiedzialnymi klientami, a Tobie daje gwarancję, że wybrane rośliny, z całą pewnością będą już Twoje.